En het ophogen van de vijver,

Het raam links is later door geslepen en ingang van de kas geworden[ schuifdeur in spouw]

Eduard.
EDUARD schreef:Hoi Sus, nee klaar is het als we zelf gaan! Je blijft veranderen, gelukkig beperkt het zich nu tot wat tuinwerk zeg maar ! De grote zaken zijn klaar, kwestie van bijhouden, en ja hoe ouder des te hoger je eisen worden t.o.v materialen, vroeger vond je alles te duur, maar naar een tijd kwam je daar toch weer op terug, en had je dubbele uitgaven! Beter wat langer doorsparen , zo heb ik 2 keer de woonkamer totaal veranderd en de keuken ook, maar in de keuken komt dat vliering verhaal ook weer terug in samenhang met de kasbouw [ hoogte] dat werkt ontspannend hoge ruimtes,wel spinweb gevoelig!
@ Mark, dank je , maar ik had in de beginfase een collega die zij gooi dat geval plat en bouw het zelfde weer op dan ben je goedkoper uit dan dat je jaren gaat renoveren! Ik verklaarde hem toen voor gek ,maar achteraf had hij gelijk! Maar dit heeft ook wat, alles is scheef trap kraakt [slecht voor inbrekers ] en ja na 30 jaar is het een stuk van je zelf je kent het helemaal.
Gr. Eduard.