Costa Rica

Forum voor natuurwaarneming gerelateerde onderwerpen.
Jan Paul
Beheerder
Antispam: Nee

Costa Rica

Ongelezen bericht door Jan Paul » ma 08 aug 2011, 12:11

EDUARD schreef:
Jan Paul schreef:
EDUARD schreef:Hoi Renske Super mooi, ik waan mij gelijk weer daar, wij hadden zelfs overwogen vorig jaar om daar een B.B op te zetten, maar achteraf toch maar beter van niet, dan laat je alles achter en na twee jaar geloof je het daar ook wel weer! Maar mooi land en super mensen daar, erg open een groot verschil met de schuwe indianen van Guatemala!
Gr. Eduard.
Maar in Guatemala hoef je niet voor elke stap die je zet geld te schuiven :D Dus doe mij maar de schuwe indianen....
Wij zij niet corrupt J.P. die hebben ook niets van mij gehad in C.R. maar ik ben het met je eens Guatemala is nog niet helemaal verpest door de Amerikanen ,en valt er nog te handelen!
Denk dat renske dit beter zelf even kan uitleggen, heeft natuurlijk alles met de corruptie van doen, maar in dit geval gewoon dat je echt voor alles moet betalen al is het een bezoek aan het strand om maar iets te noemen, geen enkel park is daar gratis etc etc..... Alles op toerisme, iets wat ik dus echt haat, gaat me niet om het geld maar op het moment dat er op elke hoek zo'n nepneger met zn handen opstaat ben ik er erg snel klaar mee ;) Dat heb je in Guatemala nog niet gelukkig en hopelijk komt dat ook nooit, 1 voordeel al zou het komen is natuurlijk dat mn broer daar zn eigen eiland heeft en al zeker nooit toeristen stek zal worden, dus eenmaal daar heb je eigen huis en rust, een boot en alles wat je nodig hebt daarzo, zelfs internet heeft ie op zn eiland nu :D Dus daar maak ik me niet druk om, locale mafia zal ons ook niks doen gezien mijn broer deze erg te vriend houd, en vooral met rust laat.... Das dus wederzijds.....

Eduard
Paleosuchus

Costa Rica

Ongelezen bericht door Eduard » ma 08 aug 2011, 14:13

Ja J.P. dat wisten wij gelukkig al en de parken ga je gewoon een stukje verder naar binnen zonder betalen en dan ook geen stoet mensen voor je, want sommige parken waren een regelrechte ramp, en ja centen klopperij, het land draait op het toerisme en vooral die vervelende Amerikanen, je zult wel gemerkt hebben dat ik daar niets van moet! Maar ondanks de commercie nog steeds een aanrader voor onze zo geliefde dieren :G

Jan Paul
Beheerder

Costa Rica

Ongelezen bericht door Jan Paul » ma 08 aug 2011, 14:41

EDUARD schreef:Ja J.P. dat wisten wij gelukkig al en de parken ga je gewoon een stukje verder naar binnen zonder betalen en dan ook geen stoet mensen voor je, want sommige parken waren een regelrechte ramp, en ja centen klopperij, het land draait op het toerisme en vooral die vervelende Amerikanen, je zult wel gemerkt hebben dat ik daar niets van moet! Maar ondanks de commercie nog steeds een aanrader voor onze zo geliefde dieren :G
Je moet er wat voor over hebben idd, maar dan heb je ook zeker wat :D

Plaats reactie