Dan heb ik in iedergeval iets gedaan

Hier alvast een klein voorproefje.
Veel kijk plezier

Ja af en toe moest je jp echt mee sleuren. Volgende keer doen we hem zo een kinder riempje om. Maar ik vond de drukte nog wel mee vallen eigenlijk.nakor schreef:Sommige stukken was het echt te druk, sommige stukken kon je zo 10 a 15 minuten met alleen ons groepje rondlopen. Daarnaast hield JP de boel een beetje op op sommige stukken, omdat hij over plantjes aan t vertellen was.
Ook leuk dat het een aantal leden met partner was eigenlijk op 2 na allemaal
Ja, zodat je op knopje drukt en mn haren overeind staan weet je wel (Op stroom), slaat mn bek vast en kijk ik alleen nog zuur................... Bloed doorlopen ogen, trillende handjes, en druk je net zoveel op die knop als dat ik latijn lul, kun je mij halverwege gelijk laten afvoeren..... Of misschien ga ik er juist wel van stuiterenrenske schreef:Ja af en toe moest je jp echt mee sleuren. Volgende keer doen we hem zo een kinder riempje om. Maar ik vond de drukte nog wel mee vallen eigenlijk.nakor schreef:Sommige stukken was het echt te druk, sommige stukken kon je zo 10 a 15 minuten met alleen ons groepje rondlopen. Daarnaast hield JP de boel een beetje op op sommige stukken, omdat hij over plantjes aan t vertellen was.
Ook leuk dat het een aantal leden met partner was eigenlijk op 2 na allemaal